Kan een deelgeschilprocedure worden gestart als er nog geen aansprakelijkheid is erkend?
Ja, een deelgeschilprocedure kan worden gestart, zelfs als de aansprakelijkheid nog niet is erkend. Het doel van een deelgeschil is juist om een geschilpunt te beslechten en de onderhandelingen weer op gang te brengen. Het kan gaan om geschillen over aansprakelijkheid, causaliteit of de omvang van de schade.